Längesen

Ja, det var ett tag sen man skrev här nu. Det här väl inte hänt så jätte jätte mycket heller, men visst har det hänt något.
Veckan gick snabbt, väldigt snabbt, minns ens inte vad jag gjorde. Jag minns helgen, japp.. det gör jag. Jag, Bella o Posh var på Chaplins på Fredagen, det var väl helt okej. Inte så jätte bra musik, men vi fick det till att bli roligt, iallafall jag och Posh, Bella hade inte så kul. Hon var inställd på att hon inte tyckte om stället, därav tyckte hon bara att det var B.. Lite trisst, men visst var det bättre än att sitta hemma :), jag hade skoj iallafall.
Jag kom hem vid 4 tiden tror jag, somnade typ direkt.

Lördagen sov jag bort. Jag vaknade strax innan 16.00, Gud, det var så himla längesen jag sov UT! Det kändes iallafall riktigt bra. Ingen som väckte mej och sa att jag var tvungen att gå upp, nej nej. Jag sov som en Stock :)
Senare mot kvällen gjorde jag mej i ordning, åkte till Yayi. Jag och min flickvän (Arani) handlade, sedan gick vi tillbaka till Yayi, utan att hon var hemma, konstigt va? Jag, Gabi och Arani var iallafall hos Yayi, åt hennes mat, satt i hennes kök, utan att Hon var hemma. Haha!
Senare när alla va där gick vi till Fabi, hemmafest. Diana fyllde 18 i Tisdags så nu var det dags att Fira. Det var helt ok där. Inte så värstans kul, men det funkade :) ..

Mwiiie, Igår så hände inte alls mycket. Jag var hemma hela dagen, pluggade Religion. Och ja.. inte mycket som hände.
Jag känner nu att jag måste komma igång i skolan. Jag känner att jag alltid hamnar efter, jag gör lixom allt i sista sekund. Det är riktigt Blä, man pallar inte. Tappar lusten. Jag ska verkligen försöka att få upp allt igen, starta om på nytt, någon gång måste ju va början på det nya..?

Well, idag hade jag ju Religions prov, men jag gjorde det icke. Mitt öga var svullet, så det fick bli min ursäkt. Jag pratade även med läraren och hon sa Ok, men det var 9 pers borta. Haha, NIO st, lite små kul! Jag hade iaf min ursäkt =) men jag ska se till att jag får det gjort så snabbt som möjligt så det inte blir en grej som bara hänger där.

Varje Måndag slutar jag tidigt. Jag ska försöka få något gjort idag, så jag känner att jag varit duktig.

Puss puss



Kommentarer
Postat av: Stina

sv: joo, det är sant! I know, ist för att vara vitklädda som alla andra så är vi typ knallrosa, då kommer vi synas ;) XD

2008-11-19 @ 19:35:24
URL: http://stina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback