Home sweet home

Då var man tillbaka i Sverige!

London resan var härlig, jag gjorde faktiskt inget WOW där, tog det bara lugnt med syrrorna, shoppade lite, var på en spelhall o spelade biljard o ett bil spel o där kunde man också ta olika drinkar, så det blev det! Hel nice =)

   Jag åkte till London själv ;D var där i typ 9 dagar(?) tror ja ;P Hem vägen blev ju också själv. Allt gick finemang.. Tills! Vi inte kunde landa ! Man fick ju lite panik! '' Det är för tjocka moln så vi kan inte göra ngn landning'' Nahe?! va ska vi göö då!? Slutade med att vi åkte runt i cirklar i ca 20 min och Istället för att landa på Skavsta där vi skulle landa, landade vi på Arlanda. Helt okey! Kom ju ner iallfall!!

Landade vid 17 tiden, åkte iväg till Stan och mötte Bella, vi hade så jäkla mycket att ta igen!! Så hon berätta en massa medan vi satt och åt! Sen tog vi tuben hem. Himla skönt att vara hemma måste jag säga! Eller, det var ju super där! men vattnet! HAH! När ja duschade hos syrrorna så blir vattnet, Lagom, varmt, Kallt, lagom, ISkallt, lagom, KOKHETT o håller på så! Fy så jobbigt!  Men, hem kom jag iaf :)

Åkte till skolan idag, träffade på alla, rätt kul ;D saknat folket =), inte trodde man att Jag skulle säga så, men jag har mina babes som jag saknaat =)!

Jag har tydligen missat rätt mkt, visste att jag skulle missa massa, men det är smällar man får ta ;P hah!

Kom hem för nån timme sen, just ätit lite. Sen idag blir det inte mkt mer att göra.

Fredag IMRN ! Bella fyller 19 ! PARTYY! Grattis till deeejj <3

Puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback