Halli Hallå !

Då var vi här igen, Söndag. Snart Måndag vilket innebär skolan! Jag har dock bara 2 lektioner imorgon så det ska ju inte vara några större problem! Men inte direkt några lektioner man ser fram emot (Matte och Religion). Men det ska la gå bra. Sen slutar jag vid 11, då ska jag och Yayi till Tumba, trafikskolan dåra =), ska betala och sedan kolla om de har lediga tider så att jag kan köra.
Sen bär det av till stan, lämna ut några Cv, hoppas på att få något väl betalt jobb så vi kan flytta ;P hehe!

Sedan måste det ju faktiskt pluggas också. Jag är inte alls bra på det. Skjuter fram precis ALLT! Sedan sitter man och ångrar det man inte har gjort. Alltid är det så, att jag inte lär mej av mina misstag!

Well, 7 månader kvar, sedan studenten! Fyfan vad skoj det ska bli! Även om man kommer sakna alla och tiderna här.

Fy satan vad allt gått fort. För ca 2 ½ år sedan gick jag ut 9.an i Vänersborg. Gått igenom en massa, träffat Underbara människor och Gosh vad allt går FORT, nästan så man inte hinner med ju!


Idag har jag inte gjort mycket! Suttit och slappat, försökt komma igång med psykologin vilket jag borde ha börjat med förlängesen!

OCH bakat kladdkaka :) det var längesen det :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback