Jobbiga veckor..

Ja, jätte jobbiga veckor faktiskt! Så jäkla mycket att göra. Psykologin skulle ju in igår. Jag började med det igår och blev också klar vid midnatt, på en dag gjorde jag det, jag kan inte förvänta mig att jag får bra på det provet.
Näst ut är Religion o samhällen.. Bajs på det! Åh, nä. Jag orkar inte sitta och klaga på allt. Det känns inte bättre att klaga då de kommer upp i hjärnan ännu mer..

Istället ska ja tänka på helgen, jag måste ju dock plugga. Men ska även bowla ! =) jag kollade i en metro tidning här om dagen och såg bowling :D jag blev helt pepp på det! ville åka o bowla direekt ;P, så det ska jag göra med flickorna =)!

Sen ska jag väl även försöka köra också. Men nu blir det att äta kladdkaka med ett glas mjölk =)

Puss puss



Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Och jag vann idag, vi var 9 st och jag vann :D hehe

2008-12-07 @ 18:13:17
URL: http://stina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback