Fri-day

Japps, då var man ledig idag. Kändes faktiskt rätt skönt. Jag fick soova ut! =) men ändå ringde de från jpbbet och fråga om jag ville jobba.. men svaret blev självklart, Nej ! =D hihi..

Så idag var jag med Sarin och Bella.Vi åkte till Kista. Jag köpte ett par nya skor, LOVE them ;D hihi.. sen en plånbok =) kan ju vara bra att ha.. Vi käkade också en snabbis. Sen åkte vi vidare till Fridhemsplan och träffade på Några där.. Vi satt o pratade med dom.. Och när klockan var ca; halv 9 eller så drog vi oss hemmåt..

Väl hemma så vare bara till att hoppa in i duschen , rulla håret.. och nu håller jag på att torka det.. Och snart platta!
Det blir ju utgång imorgon !! :) Så många vi ääär, minst 15 pers!! Goosh, ser fram emot det så mycke :) lär la typ bli oförglömligt :) !
Det dåliga är väl att jag o bella slutar 8.. kommer inte att hinna hem och fixa mej.. så vi får ta med alla grejer till jobbet, fixa oss där och sen träffa alla andra ! men, det blir nog bra.. I hope :)

PUSS PUSS =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback